تفاوت واترجت و واترسندبلاست در نماشویی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
تفاوت واترجت و واترسندبلاست در نماشویی
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 12:1 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

روش های مختلفی برای نماشویی انواع نمای ساختمان وجود دارد که با توجه به جنس نما و نحوه دسترسی یکی از این روش ها انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار های جدیدی برای شستشوی نمای ساختمان ها ساخته شده است که کار نماشویی را با کیفیت بالا و بسیار سهل تر از دیگر روش ها انجام می دهد. برخی از این وسایل کاربرد خیلی زیادی دارند و به نوعی تبدیل به مهمترین تجهیزات در شستشوی نمای ساختمان شده اند.

واترجت چیست

به دستگاهی که از طریق یک نازل آب با فشار زیاد خارج می شود واترجت یا جت آب می گویند. این دستگاه در صنایع مختلف کاربرد دارد و در نماشویی نیز به عنوان دستگاهی برای تمیز کردن نما مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تقریبا در تمامی انواع نماشویی از واترجت به عنوان یکی از تجهیزات ثابت استفاده می شود. واترجت آب را با قدرت و سرعت مشخص به نما پمپ می کند که سبب از بین رفتن آلودگی و کثیفی سطح نما می شود. واترجت تقریبا برای انواع نما کاربرد دارد و همواره مورد استفاده قرار می گیرد. برای نماشویی ساختمان معمولا از واترجت 200 الی 250 بار استفاده می شود که با قدرت و سرعت مناسب به نما برخورد کند. در این صورت هم نما کاملا تمیز می شود و هم آسیبی به آن وارد نمی شود. ویژگی مثبت دیگر واترجت این است که به علت فشار بالای آب رد یا لکه ای از آب بر روی نما باقی نمی ماند.

واتر سندبلاست چیست

استفاده از دستگاهی که علاوه بر خروج آب با فشار زیاد، سیلیس را نیز به سمت نما پمپاژ می کند، واترسندبلاست یا سندبلاست با آب می گویند. از وارسندبلاست برای نماشویی نما هایی استفاده می شود که صاف و صیقلی نیستند. انواع نمای آجری، سیمانی و سنگ های تیشه ای برای استفاده از واترسندبلاست مناسب هستند. با استفاده از این روش گرد و غبار کاهش به طور کامل از بین می رود و سطح رویی نما با میزان بسیار کمی سابیده می شود. واترسندبلاست نیز مانند واترجت در صنعت کاربرد های متنوعی دارد و در صنایع گوناگون مثل نماشویی، کف سازی بتن، آماده سازی سطوح و رنگ یا زنگ بری با فشار های 200 یا 250 بار مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت واترجت و واترسندبلاست

در حقیقت واترسندبلاست همان واترجت است که با اضافه شدن یک نازل و ماده سیلیس برای تمیز کردن نما هایی که سطوح صاف نداشته و یا نیاز به پاکسازی عمیق تر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. واتر  جت تنها آب خالی را به نما تزریق می کند و بیشتر برای سطوح صاف مثل شیشه، سنگ یا کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد ولی واترسندبلاست نقطه مقابل آن است. وجه اشتراک آن ها نیز استفاده از آب با فشار زیاد برای نماشویی ساختمان است.

تیم کارویس و نماشویی با واترجت یا واترسندبلاست

مجموعه خدمات شستشوی نمای ساختمان کارویس با ارائه انواع روش های نماشویی و استفاده از انواع تجهیزات در صدر مجموعه های خدمات نماشویی قرار دارد و آماده ارائه بهترین خدمات ساختمانی از جمله شستشوی نما در شهر های تهران و کرج است.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 18
:: بازدید کلی : 1935